Despre

Serile FJSC

Evenimente următoare

There're no item that match your search criteria. Please try again with different keywords.

Istoria edițiilor "Serile FJSC"

2008

13 martie 2008 „Jurnaliștii români și disidența anticomunistă” Jurnalistul Mihai Creangă este unul dintre cei patru ziariști...
Mai multe

2007

26 martie 2007 „Being Andrei Gheorghe… A fi om de radio sau vedetă de televiziune?”...
Mai multe

2006

6 martie 2006 „Presa, cea de-a patra putere… a politicienilor? Televiziunea si radioul public –...
Mai multe
1 4 5 6 7

Despre Serile FJSC

Din anul 2005, „Serile FJSC” înseamnă un eveniment lunar cu intrare liberă adresat studenților FJSC ai Universitatii din Bucuresti. La aceste dezbateri publice sau proiecții urmate de mese rotunde sunt invitați studenți la științele comunicării, jurnalism, marketing, relatii publice și advertising, știinţe politice, sociologie, drept. Întâlnirile tematice cu profesioniști din industria marcom sau cu modele profesionale constituie un bun prilej pentru studenții FJSC de a lăsa un CV sau o carte de vizită invitaților, de a se înscrie într-un internship sau la practică.

„Serile FJSC” sunt un eveniment non-profit extracurricular, inițiat de conf. dr. Antonio Momoc, cu misiunea de dezvoltare profesională a studenților facultății prin dialog și dezbateri cu profesioniștii comunicării.

Detalii despre istoricul evenimentului găsiți pe www.antoniomomoc.ro

Obiective

1

Să adune la un loc, la aceeași masă oameni de PR, jurnaliști consacrați, publicitari, creativi, comunicatori, influenceri, studenți interesați să intre pe această piață, dar și sociologi, experți în comunicare, lideri de opinie preocupați de probleme de interes public sau profesional.

2

Să faciliteze contactul dintre studenți și industrie, să conecteze managementul organizațiilor media cu studenții preocupați de piața muncii media și industria marcom din Romania si din Uniunea Europeană.

3

Să dezbată probleme care țin de funcționarea liberă a presei și să evidențieze modul cum pot fi tratate obstacolele în calea libertății de exprimare, precum ingerința politicului în spațiul redactional, dezinformarea sau deprofesionalizarea presei.

4

Să funcționeze ca spațiu informal de dezbateri libere – moderate de reprezentanți din spațiul academic – și să construiască astfel spațiul public românesc.

5

Să prezinte transparent piața media și de publicitate din România.

Target

1

Publicul principal: studenții FJSC și studenții universităților din București și din țară, angajați sau cu intenția de a intra pe piața media, în industria marcom, în relații publice și publicitate.

2

Public secundar: jurnaliști, specialiști din PR și publicitate, bloggeri, analiști politici și traineri media, lideri de opinie.

3

Public potențial: cetățeni interesați de subiectele anunțate public în mass media.