Consiliul FJSC a decis ca alegerile să fie organizate urmând calendarul de vot propus de Senatul Universității din București pentru funcțiile de reprezentare vacante la nivelul UB.
Calendarul este următorul:
Senatul Universității din București a aprobat în 20 decembrie 2023 calendarul de vot pentru funcțiile de reprezentare aferente Departamentului de Jurnalism (un director de departament, 4 membri ai Consiliului DJ și 6 membri ai Consiliului FJSC).
Calendarul este următorul:
Dacă la ședința de vot din 16 ianuarie nu se vor ocupa unele funcții de reprezentare, ședințele de vot se vor relua în zilele următoare.
Mai multe detalii în documentul anexat mai jos.
Actualul decan, conf. univ. dr. Antonio Roberto Momoc, și echipa sa managerială (formată din prodecani) și-au început mandatul la data de 20 februarie 2020 în baza Planului managerial al decanului, prin ordin de numire al Rectorului Universității după alegerea decanului în Consiliul facultății.
17 septembrie – Stabilirea cotelor de reprezentativitate și a calendarului pentru alegeri
7-11 octombrie – Depunerea candidaturilor pentru: șef de departament, membru în consiliul departamentelor, membru în consiliul facultății, reprezentantul facultății în Senatul UB
21 octombrie – Alegeri la nivel de departamente, alegeri la nivel de Senat
22 octombrie – Avizarea rezultatelor în consiliul facultății
Calendar alegeri Departamentul de Jurnalism – ianuarie 2024
Calendar alegeri Decan – ianuarie 2024
Metodologie alegeri 2019-2020
Plan Managerial Decan 2020-2024