Studenții anului I (licență și masterat), ca și cei nou transferați sau reînmatriculați, își pot activa adresele de e-mail instituționale cu domeniul fjsc.ro conform instrucțiunilor aflate mai jos în această pagină (document atașat).
Pentru adresele cu terminația s.unibuc.ro activarea se face conform instrucțiunilor primite de la Direcția IT a Universității din București. Acestea vor fi trimise pe adresa/adresele de e-mail declarate la înscriere.
Pentru problemele apărute cu resursele oferite de Universitatea din București prin intermediul adreselor instituționale s.unibuc.ro (aplicațiile Microsoft 365 Office online – Word, Excel, PowerPoint, Teams, platforma moodle.unibuc.ro etc.), studenții pot deschide un tichet pe platforma de asistență a UB – helpdesk.unibuc.ro. Accesul pe platforma de asistență se face cu adresa de tip s.unibuc.ro. Specialiștii de la Direcția IT a UB vor răspunde solicitărilor și vor remedia problemele semnalate.
În cazul în care pierdeți accesul la contul s.unibuc.ro, resetarea parolei contului se face cu ajutorul adresei de e-mail alternative sau a numărului de telefon introduse la activarea contului. Nu omiteți această etapă la activare!