Vă invităm să participați la un atelier despre audiențele de media, organizat de către Departamentul de Jurnalism, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Universitatea din București (FJSC, UB). Atelierul se va desfășura în limbile engleză și română și va avea loc în 22 martie 2024, între orele 10:00-15:45 la Rectoratul Universității din București (Șoseaua Panduri 90, parter – Sala Senatului).
V-ați întrebat vreodată cum ar arăta alegerile dacă cetățenii obișnuiți nu ar fi interesați sau, mai rău, nu ar ști că au fost organizate? Cum putem să atragem atenția publicului larg asupra materialele jurnalistice de investigație excepționale, în online și în media tradiționale? Ce putem face în legătură cu persoanele care evită în mod activ subiectele jurnalistice despre crize?
Pe 22 martie, la București, Departamentul de Jurnalism al FJSC, UB, împreună cu ActiveWatch și cu susținerea financiară a Ambasadei regatului Țărilor de Jos, organizează o întâlnire dintre specialiștii care lucrează în cercetarea comercială și cercetarea academică, managerii de presă, jurnaliștii și studenții la jurnalism, din România, Europa și Statele Unite ale Americii, pentru a discuta:
Intervenția principală: Dr. Desiree Hill, specialist Fulbright la Universitatea din București, profesor american și fost manager de media.
Ziua este organizată ca o serie de ateliere care discută instrumente și practici reale, din redacțiile din întreaga lume, alături de rezultate din cercetarea comercială și academică, în perspectiva anului electoral 2024. Iată o parte dintre vorbitorii de la workshop-ul despre cercetarea de audiență și audience engagement:
Vă rugăm să folosiți link-ul de mai jos pentru a rezerva un loc în Sala Senatului, vineri, pe 22 martie, la Audience research & engagement:
https://forms.gle/gWVFAvaEhUgAYTxTA
Vă așteptăm!