18 OCTOMBRIE – 28 OCTOMBRIE – înscrierea echipelor în competiția PR ARENA
18 OCTOMBRIE – 28 OCTOMBRIE – înscrierea studenților din anul 1 care doresc să participe ca invitați speciali în echipele din competiție
28 – 31 OCTOMBRIE – selecția echipelor
1 NOIEMBRIE – anunțarea echipelor care vor intra în competiția PR ARENA și a studenților din anul 1 selectați ca invitați speciali
13 NOIEMBRIE – desfășurarea competiției PR ARENA
14 NOIEMBRIE – prezentarea proiectelor și premierea echipelor câștigătoare (premierea va avea loc în studioul mare al DIGI24, iar echipele participante vor putea face un tur al redacției cu ocazia ceremoniei)
REGULAMENT
Competiția PR ARENA este destinată studenților de la FJSC (programele de licență și master). Tu și colegii tăi puteți alcătui o echipă din 2 sau 3 studenți. Componența echipei nu se poate modifica după ce vă înscrieți. Fiecare echipă va primi, prin tragere la sorți, pe 13 noiembrie, un student din anul 1 drept invitat special.
ETAPA 1 – ÎNSCRIEREA ÎN COMPETIȚIE – 18 OCTOMBRIE – 28 OCTOMBRIE
Fiecare echipă trimite la emailul prarena@fjsc.ro o descriere a membrilor echipei și un eseu (max. o pagină) în care să includă motivația pentru care dorește să participe la rezolvarea unui brief de relații publice. Fiecare student de anul 1 trimite la adresa prarena@fjsc.ro un email care să conțină o scurtă descriere a propriei persoane și o motivație scurtă (maximum 3 paragrafe) a dorinței de a participa la competiție.
ETAPA 2 – SELECȚIA ECHIPELOR
Criterii de jurizare pentru echipe:
● capacitatea echipei de a oferi o descrierea inedită a membrilor echipei;
● capacitatea de a oferi o motivație plauzibilă pentru participarea la PR Arena;
● redactarea motivației într-un mod profesionist.
Criterii de jurizare pentru studenții de anul 1:
● capacitatea de a se descrie concis și într-o manieră inedită
● capacitatea de a oferi o motivație plauzibilă pentru participarea la PR Arena;
● redactarea emailului într-un mod profesionist.
ETAPA 3 – DESFĂȘURAREA COMPETIȚIEI PR ARENA
Echipele selecționate vor avea fiecare câte un mentor din profesie cu care vor lucra la prezentarea pitch-ului pornind de la un brief furnizat în ziua competiției (13 noiembrie).
Fiecare echipă va avea prezenta pitch-ul în fata juriului pe data de 14 noiembrie.
Un pitch câștigător trebuie:
● să rezolve situația identificată în brief;
● să ofere soluții creative și eficiente pentru situația furnizată;
● să fie prezentat într-o manieră persuasivă și profesională;
● să fie adaptat contextului social, cultural și economic.
MENTORI
Cristina Butunoi – Point PA – http://bit.ly/2WKLnDB
Nicoleta Deliu – BCR – http://bit.ly/2ocmUui
Dana Dobrescu – Mondelez – http://bit.ly/2PtHWzL
Luiza Domnisoru – Digi Group – http://bit.ly/33YxioN
Raluca Ene – Chapter4 – http://bit.ly/33Wmt6G
Cristina Hanganu – Lidl Romania – http://bit.ly/35YdJi8
Silvia Jalea – ING Bank – http://bit.ly/2JcBedv
Maria Mihai – Lidl Romania – http://bit.ly/31Tjlqu
Silvia Mihailescu – ING Bank – http://bit.ly/33YvyMa
Ioana Mucenic – Minio Studio – http://bit.ly/2PIK8n8
Eliza Rogalski – Rogalski Damaschin – http://bit.ly/32RtMwd
Anca Roman – FrieslandCampina – http://bit.ly/34aJy5l
Irina Roncea – Golin – http://bit.ly/34ja3Ga
Dana Spiridonescu – GMP PR – http://bit.ly/2pTNYim
Corina Vasile – Raiffeisen Bank