18 APRILIE (10.00 – 16.00)– tragere la sorți (echipe, mentori, ordinea prezentărilor); prezentarea brief-ului, lucrul pe echipe sub coordonarea unui mentor. Locație – Beans&Dots.

19 APRILIE (16.00 – 19.00) – prezentarea pitch-urilor (amfiteatrul R3, Facultatea de Chimie). Echipe calificate, mentori, ordinea prezentărilor – bit.ly/2UKi0DC

MENTORI – PR ARENA

Cristina Hanganu -Director de comunicare & CSR, Lidl România – bit.ly/2FrLU5n
Ioana Mănoiu – Managing Partner GMP PR – bit.ly/2Wm02DT    
Anca Oreviceanu – Communication & Brands Director, Europe Central, Michelin – bit.ly/2FCVHXi
Veronica Dogaru – Corporate Communications Manager, Orange România – bit.ly/2U2UK3u
Irina Ionescu – Corporate Communications & Public Affairs Manager, Coca-Cola HBC România bit.ly/2CMqGP7
Eliza Rogalski – Founding Partner Rogalski Damaschin Public Relations – bit.ly/2HWhf3E
Corina Vasile – Communication & PR Director Raiffeisen Bank, România
Oana-Andreea Logigan – Head of Corporate Department MSL The Practice – bit.ly/2VwfPQy
Anca Ungureanu – Identity and Communication Director UniCredit Bank
Crenguța Roșu – Managing Partner, DC Communication

CALENDAR

18 MARTIE – 5 APRILIE – înscrierea echipelor în competiția PR ARENA
8 – 12 APRILIE – selecția echipelor
15 APRILIE – anunțarea echipelor care vor intra în competiția PR ARENA
18  – 19 APRILIE – desfășurarea competiției PR ARENA și premierea echipelor câștigătoare

PREMII – PR ARENA

  • internship-uriCoca Cola HBC, Raifeisen Bank, Rogalski-Damaschin
  • curs oferit de Lidl susținut de Tudor Mușat si Ana-Maria Diceanu (un curs de 5 zile (10 ore în total) pentru primele 2 echipe și de 2 ore pentru echipa de la locul III)
  • 10 Huawei Band 2 Pro
  • 10 cărți Golden Book of Romanian Public Relations – 15 ani de practică și reperele unei industrii – Dana Oancea (editor)
  • 10 cărți Powered Storytelling (Murray Nossel)
  • 10 cărți Hopul (Seth Godin)

REGULAMENT

Competiția PR ARENA este destinată studenților de la FJSC (programele de licență și master). Tu și colegii tăi puteți alcătui o echipă din 3 sau 4 studenți. Componența echipei nu se poate modifica după ce vă înscrieți.

ETAPA 1 – ÎNSCRIEREA ÎN COMPETIȚIE – 18 MARTIE – 5 APRILIE

Fiecare echipă trimite la emailul prarena@fjsc.ro o descriere a membrilor echipei și un eseu (max. o pagină) în care să includă motivația pentru care dorește să participe la rezolvarea unui brief de relații publice.

ETAPA 2 – SELECȚIA ECHIPELOR

Criterii de jurizare:
● capacitatea echipei de a oferi o descrierea inedită a membrilor echipei;
● capacitatea de a oferi o motivație plauzibilă pentru participarea la PR Arena;
● redactarea motivaței într-un mod profesional.

ETAPA 3 – DESFĂȘURAREA COMPETIȚIEI PR ARENA

Echipele selecționate vor avea fiecare câte un mentor din profesie cu care vor lucra la prezentarea pitch-ului pornind de la un brief furnizat în ziua competiției (18 aprilie). Fiecare echipă va avea la dispoziție 10 de minute pentru a prezenta pitch-ul în fata juriului pe data de 19 aprilie.

Un pitch câștigător trebuie:
● să rezolve situația identificată în brief;
● să ofere soluții creative și eficiente pentru situația furnizată;
● să fie prezentat într-o manieră persuasivă și profesională;
● să fie adaptat contextului social, cultural și economic.