Studenții Cătălina Corcinschi, Claudia Culea și Alex Demidof de la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, specializarea CRP, anul 3 au obținut locul II și o experiență intensă de învățare și calibrare cu cerințele pieței la ediția 2024 a competiției de inovație Brandstorm L’Oréal.
Echipa lor, TrendUp, a fost printre cele 7 finaliste la nivel național din cele 82 de idei înscrise, iar proiectul care a impresionat juriul îmbină realitatea augmentată (AR) și inteligența artificială (AI) în procesul de alegerea tunsorii potrivite stilului personal.
„Procesul nu a fost ușor, a fost plin de meet-uri, repetiții, întâlniri pentru filmări, care au venit la pachet cu multe responsabilități și muncă, mai ales că am avut competiția în perioada sesiunii. Dar mai mult de atât, am avut parte de o experiență unică de echipă cu emoții şi trăiri pozitive. De la comunicare internă pânǎ la networking, proiectul ne-a unit prin creativitate, entuziasm şi inovație. Energia bună a echipei noastre și skill-urile de prezentare au fost remarcate și apreciate chiar şi de juriu, ceea ce ne-a ajutat să realizăm că unul fără altul nu am fi putut să ajungem aici. Munca individuală și sarcinile atribuite au contat, dar spiritul de echipă ne-a diferențiat şi ne-a făcut să fim mai aproape de brandul L’Oréal.
We’ll keep this in mind forever: VisionOn… where beauty and technology collide!“, ne-a transmis echipa TREND Up, formată din Cătălina, Claudia și Alex.
Echipa a fost mentorată de Mara Constantinescu, din partea L’Oréal și de Oana-Maria Călin, asist. univ. dr. FJSC-UB.