Grafică publicitară

Specializarea Publicitate, anul II, Semestrul 1

Acest opțional face legătura dintre laboratorul de DTP din anul I și o abordare a graficii publicitare din perspectiva designului și a explorării creative a mijloacelor de comunicare vizuală cu aplicații în publicitate. Pentru cursul teoretic, vom parcurge etapele principale din istoria designului și vom vedea cum evoluează principiile care dictează funcționalitatea și estetica produselor în mai multe ramuri ale designului, cu precădere în designul grafic.

Seminarul propune un laborator practic experimental în care vom folosi metoda jocului de rol pentru a explora trei contexte diferite de creație publicitară: rolul de Art Director, cel de Copywriter și cel de Designer grafic. Fiecare student va trece prin aceste roluri pentru o serie de proiecte de creație publicitară care vor pune accent pe dezvoltarea de concept, key visuals, soluții grafice și machete.

Alexandra Bardan este lector la FJSC, unde predă cursuri de DTP, Fotojurnalism, Grafică publicitară și Design de presă. Are o experiență de peste zece ani în publicitate și grafica editorială.