Departamentul de Antropologie culturală şi Comunicare
Doctor în filosofie (logică), 2012.
E-mail: aurelia-ana.vasile@fjsc.ro Program de consultaţii: Între 16.00 și 17.00 vinerea, în sala 616 (sau 607, dacă nu e liber în 616) cu anunț în prealabil prin e-mail la aurelia-ana.vasile@fjsc.ro.
Interese de cercetare şi de predare
Presă şi civilizaţie anglofonă
Scriitură de presă în limba engleză
Psihologia şi sociologia comunicării
Media literacy
Comunicare eficientă
Publicaţii importante
Vasile Ana-Aurelia, Mass media și gândire critică, Editura Tritonic, Bucureşti, 2012, 176 pagini. ISBN 978-606-662-027-7.
Coautor cu capitol în volumul Jurnalism ştiinţific şi Comunicare la Editura Comunicare.ro, București 2011, cu titlul ”Entimemele în sloganurile din branding”, 15 pagini, ISBN 978-973-711-276-7.
Traducătoare a volumului De la publicitate la consumator, de Max Sutherland şi Alice K. Sylvester, apărut la Editura Polirom, 2008 (379 pagini), ISBN 978-973-46-1138-6.