Misiune/Obiective:
Campanii de Comunicare în Publicitate și Relații Publice este un program de masterat profesional, cu un caracter interdisciplinar, centrat pe cursuri care acoperă tematicile: planificare strategică, creativitate publicitară, relații publice sectoriale, comunicarea de criză, lobby sau publicitatea online. Este un program de masterat validat și înregistrat în RNCIS, care asigură oportunități de inserție profesională pe piața muncii. Ocupațiile aferente din COR și ESCO sunt:
● consultant în relații publice (2432),
● business developper (2431)
● specialist în activitatea de lobby (243220).
● specialist în relaţii publice (243201)
● purtător de cuvânt (243206)
● organizator târguri şi expoziţii (243210)
● specialist relaţii sociale (243212)
● brand manager (243207)
● copywriter publicitate (studii superioare) (265422)
● mediaplanner (265423)
Masteratul CCPRP, program profesional, orientat spre formarea competențelor practice în domeniul științelor comunicării. Având un pronunțat caracter practic, masterul profesional CCPRP oferă formare profesională de înaltă calitate, cercetare și consultanță centrate pe nevoile diferitelor tipuri de organizații publice și private de la nivel local, național și internațional, din diferite sectoare de activitate (turism, sectorul public, bancar, sănătate etc.).
Acest program este primul care vizează dezvoltarea concomitentă a competențelor profesionale și transversale în două domenii ale științelor comunicări: relații publice și publicitate. Programul de masterat Campanii de Comunicare în Publicitate și Relații Publice urmăreşte să formeze profesionişti capabili:
b) Aptitudini, responsabilitate și autonomie
Absolventul masteratului de CCPRP va dobândi o gamă de aptitudini cognitive și practice necesare pentru găsirea de soluții la probleme specifice domeniului relațiilor publice și publicității prin campanii de comunicare, planuri de management al crizelor, campanii de rebranding etc.
Absolventul masteratului de CCPRP va avea capacitatea de autogestionare în cadrul liniilor directoare aferente unor organizații unde va lucra, de a supraveghea activități de rutină ale altor persoane în cadrul organizației (ca membru sau director al departamentului de PR al unei organizații sau ca PR-ist într-o agenție de relații publice sau publicitate).
Admitere 2023
1. PROBA SCRISĂ – un referat care urmăreste să convingă, printr-o construcție logică, că respectivul candidat merită și este interesat să urmeze cursurile masteratului. Se va depune la înscriere.
Redactare: Times New Roman, 12, spațiere 1 rând, maximum două pagini. Se va scrie cu diacritice.
Atenție! Nu se admit propuneri sau materiale plagiate.
Notă: Înscrierea la examen se poate face atât online cât și offline, în funcție de modalitatea pe care candidatul o consideră oportună.
Director program:
Lect. univ. dr. Iulian Vegheș
Plan de invatamant CCPRP 2019-2021
Plan CCPRP 2022-2024